تو را از دست نخواهم داد

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت ،فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

تو را از دست نخواهم داد

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت ،فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

مشخصات بلاگ

به قول حضرت مریم (س) عشق به همسر و فرزندانمان ما را نجات خواهد داد....

فاطمه ،فاطمه است

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ق.ظ



به نام خدایی که در این نزدیکی است....

سلام....

به قول ننه جانم زندگی در جریانه و ما نمیتونیم اون را به عقب برگردونیم ،اوج حماقت ها و اشتباهات من باعث شد که الان از هم دور بیوفتیم ولی به نام تو سوگند که نمیزارم از دستم بری و هر روز و هر ساعت تلاش می کنم تا دوباره کنارت برگردم ،و با دلی شکسته و چشمی پر خون تو را دوباره از خدا طلب می کنم....

فاطمه جونم ،این دست نوشت های حقیر فرصتی است برای اینکه بدونی تو فراق تو چطور روزگار میگذرونم و مجالی است برای نزدیک شدن دوباره من و تو و بزرگ کردن نهال عشق دیرینی که به هم داریم ،پس قبول کن و از من بپذیر هدیه کوچکی را که با خون جگر و اشک چشم واست آماده می کنم....

و اما برای من هنوز هم فاطمه ،فاطمه است....

  • حضرت اشک (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی