تو را از دست نخواهم داد

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت ،فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

تو را از دست نخواهم داد

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت ،فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

مشخصات بلاگ

به قول حضرت مریم (س) عشق به همسر و فرزندانمان ما را نجات خواهد داد....

بشکن قرق را ماه من

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ



از خانه بیرون می زنم اما کجا امشب

شاید تو می خواهی مرا در کوچه ها امشب


پشت ستون سایه ها روی درخت شب

می جویم اما نیستی در هیچ جا امشب


می دانم آری نیستی اما نمی دانم

بیهوده می گردم به دنبالت ،چرا امشب؟


هر شب تو را بی جستجو می یافتم اما

نگذاشت بی خوابی بدست آرم تو را امشب


ها....سایه ای دیدم شبیهت نیست اما حیف

ایکاش می دیدم به چشمانم خطا امشب


هر شب صدای پای تو می آمد از هر چیز

حتی ز برگی هم نمی آید صدا امشب


امشب ز پشت ابر ها بیرون نیامد ماه

بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب


طاقت نمی آرم تو که می دانی ،از دیشب

باید چه رنجی برده باشم ،بی تو ،تا امشب


ای ماجرای شعر و شب های جنون من

آخر چگونه سر کنم بی ماجرا امشب

فاطمه من همه چیز من ،بشکن قرق را ماه من ،بیرون بیا امشب


به امید طلوع صبح پایان جدایی...

  • حضرت اشک (ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی